Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, april 17, 2006

Flashigt

Har börjat göra en ny hemsida till mitt band. Den här gången skall jag göra den i Flash, så nu har jag börjat lära mig det, vilket är skitkul. Satt hela dagen igår och hela dagen idag och programmerade menyer och sådant som skall gå att ändra i utan att man behöver koda något sedan. Vi är så slöa så då kommer det inte bli uppdaterat.
Vet inte vad det är som gör att jag lär mig nya datorprogram så fort. Jag hade aldrig tidigare använt flash och nu har jag gjort prylar som de lär ut under rubriken "Advanced". Skulle vilja lärt mig spela fotboll lika lätt. Då hade jag kunnat få springa ut på Råsunda imorgon för att möta Örgryte. Nu nöjer jag mig med att först springa ut på en grusplan i Tullinge och sedan gå och titta på fotboll på Råsunda. Helt ok det också.

1 Comments:

Blogger Jay said...

Flashigt värre ;) Det är kul när man har motivationen till det. Jag håller också med i ditt föregående inlägg "tomhet" Söndagar är fan det värsta som finns. Du är omnämnd i bloggen.

19/4/06 11:40  

Skicka en kommentar

<< Home