Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, december 19, 2005

Trött...

Sov jättedåligt inatt. Låg och tänkte på allt jag och min syster pratat om och på det här med V och hur det ska vara så jävla svårt att träffa en tjej som bara tycker om en- och som man inte är dum nog att lämna. Pratade med jobbet om att gå tidigare den här veckan för att kunna laga middag med pappa så att han äter ordentligt. Det var inga problem. Det känns så jäkla skönt att ha så bra stöd från jobbet. De har stöttat mig sedan dag ett och hela tiden sagt att jag kommer och går som jag vill. Det är skönt att se att det är så i praktiken också och inte bara något de säger.
Nu måste jag jobba...