Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

onsdag, december 21, 2005

Tillbaka från akuten

Har precis kommit tillbaka från akuten. Pappas värden var inget bra och ASIH ringde mig och bad mig ledsaga honom till KS, vilket jag gjorde. Satt på akuten i massa timmar medan de tog prover, satte på dropp och kateter och till slut körde upp honom på en avdelning. Så fick vi som vi ville i alla fall. Det känns tryggt att veta att han är under uppsikt. Just nu är jag psykiskt och fysiskt helt slut och måste gå och lägga mig och sova.
Blir nog inget jobb imorgon...