Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

onsdag, maj 17, 2006

Hårddiskkrasch och halvavancemang

Min hårddisk hemma har kraschat. Lyckades (som tur är) rädda all musik jag spelat in, men jag har förlorat massor med saker som jag MÅSTE ha tillbaka, bland annat dokument med dikter och reflektioner som pappa skrivit. Kollade upp på internet. Mellan 5000 och 10000 får man pröjsa för att återställa en hårddisk. Jag bara måste göra det.

På den ljusa sidan så var Tomcats med i en bandtävling igår och gick vidare till någon form av andra chans med motiveringen att vi skrev riktigt bra låtar med starka refränger, vilket är en oerhörd komplimang (speciellt för mig som skriver de flesta av våra refränger).

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Roligt med bandet men otroligt tråkigt med hårddisken!!! Fy, förstår att du vill återställa den!

17/5/06 21:07  

Skicka en kommentar

<< Home