Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

tisdag, augusti 15, 2006

Gräva i det förflutna

Satt precis och pratade med en ny bekantskap på MSN. Av någon anledning kom jag in på L - tjejen som utan förvarning slutade höra av sig.
Berättade hela historien om hur det blrjade med den vackraste kvällen i mitt liv för 6 år sedan och sedan slutade som det gjorde.
Det känns verkligen som att jag tog flera steg tillbaka i tiden. Nu har jag den där övergivet frågande känslan i magen igen. Vad har jag gjort? Varför inte ens en förklaring?

1 Comments:

Blogger Jay said...

svårt när man inte vet. När man inte vet varför

15/8/06 09:12  

Skicka en kommentar

<< Home