Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, augusti 14, 2006

Sten i glashus?

Inte så otippat att Patrik Sjöberg har krogknarkat under EM. Desto märkligare att Sven Nylander också gjort det.
Sjöberg som fördömde att kulstötaren - och en av mina favvoidrottsmän alla kategorier efter att jag hört hans monsterhit "Guldmedalj" för några år sedan - Jimmy Nordin blivit packad efter sin finalmiss.

För övrigt tycker jag att Spendrups borde plocka upp Jimmy Nordin som affischnamn för Norrlands guld. "Hos oss får alla guld".

1 Comments:

Blogger Pia said...

..med hans sköna låt som jingel. Den är underbar!

14/8/06 17:05  

Skicka en kommentar

<< Home