Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

söndag, augusti 20, 2006

Svensexa

Igår var det svensexa för min systers blivande man. En sjukt lång och sjukt rolig dag som började klockan 9 med stormning av deras lägenhet och slutade klockan 03.30 med att jag dog i min säng. Däremellan hann vi bl a köra folkrace och go-kart, bada på centralbadet och äta en galet god middag.

Idag är jag lite bakis...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för i går!
//Johannes

20/8/06 20:11  
Anonymous Anonym said...

Vad kul det lät!!! Hoppas bakiset har gått över nu :)

20/8/06 22:01  

Skicka en kommentar

<< Home