Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, mars 27, 2006

Bra helg

Den gångna helgen var bra. Hade två spelningar på lördagen som båda gick kanon och träningsmatch på söndagen som slutade med 3-0 vinst. I fredags var vi och tittade på Grizzly, vilket var både roligt och jobbigt. Saknade pappa mycket när jag var där.
Sedan var J hemma på besök från sin exil i främmande land (nåja, Skåne). Hon gör mig väldigt glad. Förstår inte hur jag kunde göra som jag gjorde en gång, men det är en annan historia (som med lite flyt kan fortsätta vara just historia).

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Glöm inte det viktigaste ordet som finns. Man får inte slarva och använda det i onödan och man måste verkligen mena det.
FÖRLÅT!

Jag blir så glad när du är glad.

27/3/06 10:41  
Blogger Johan said...

Vet inte om jag har så mycket att be om ursäkt för egentligen. Men dum var jag... Tur att man ibland kan få en andra chans.

27/3/06 22:40  
Anonymous Anonym said...

Det låter bra... ibland behövs det tydligen två varv för att man ska fatta!

29/3/06 08:13  

Skicka en kommentar

<< Home