Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

fredag, mars 17, 2006

Inget stipendium

Fick brev från Janne Schaffer igår som sade att jag inte gått vidare till final i Ted Gärdestadsstipendiet. Väntat och inte så förfärligt ledsamt. Jag gör inte riktigt musik "i Teds anda" som tävlingsreglerna säger.
Fick också ett mail eller vad man ska kalla det till mitt myspace konto från en kille som sade att "Ingenting" var en riktigt bra låt som gick på repeat hemma hos honom. Sådant ger mig mer energi än brev från Janne Schaffer tar.

Nu är det helg. Ska ta det lugnt idag för imorgon är det träningsmatch. Första för säsongen - är så taggad!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dom får skylla sig själva. Vet inte vad dom går miste om. Du är bäst i alla fall.
Puss

18/3/06 09:30  
Anonymous Anonym said...

Men du är ju bra! Det är bara JS som inte riktigt hajjar det...

Dina låtar är super!!!

19/3/06 21:34  
Blogger Pia said...

Kan inte du snacka med honomdå..Schyrra?! Du känner ju honom!

20/3/06 15:58  

Skicka en kommentar

<< Home