Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

tisdag, mars 14, 2006

Thåström

Ikväll ska vi på Thåström. Jag har sett fram emot det här jättelänge och det ska bli jätteroligt. Saknar dock pappa.
Han borde varit med. Jag köpte en biljett i julklapp till honom, men sedan blev han dålig så fort så då var det ingen idé att ge honom den. Köpte sittplatsbiljetter för att jag tänkte att pappa inte skulle orka stå så länge.
Just nu saknar jag honom så mycket.
Är inne i en allmän svacka igen. Stressigt på jobbet och så mycket grejer som aldrig blir gjort. Pappa blir som en katalysator på allt det där. Gör varje viskning till vrål.
Men ikväll ska jag ha det roligt och det vet jag att jag kommer få.

Jag tror bara på en gud och ikväll besöker han Annexet...

1 Comments:

Blogger Pia said...

Vi följer samma sorgekurvor verkar det som....

14/3/06 23:21  

Skicka en kommentar

<< Home