Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, mars 27, 2006

Wiehe

Kom just hem från Mikael Wiehe. Jag såg annons för konserten förra veckan och frågade min syster om hon ville med och det ville hon. Det var väldigt bra.
Om jag hade köt biljetter till Winnerbäck på lördag så skulle jag ha sett mina tre största musikaliska influenser (svenska i alla fall) inom loppet av tre veckor. Men nu får jag nöja mig med två. Kände att jag sett Winnerbäck så många gånger att jag inte orkade fixa ihop en gång till (man måste ju alltid kolla vilka som vill gå och så).

1 Comments:

Blogger Jay said...

Du är omnämnd i mitt blogginlägg.

29/3/06 12:43  

Skicka en kommentar

<< Home