Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

torsdag, januari 26, 2006

En månad

Idag är det en månad sedan pappa dog. Det känns både som att den har gått jättefort och som att det gått hur lång tid som helst.
Samtidigt som det känns som det var igår som jag strök pappa över pannan med han kämpade för livet så känns det som att det hänt så mycket sedan dess.
Saknar pappa jättemycket.

Ikväll ska jag på fest. TV3 ska presentera hur de ser på 2006 och passar då på att bjuda på en hel massa gratis sprit. Är inte jättesugen, men det blir nog kul.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skickar kram!

Hoppas det blir lite trevligt ikväll i alla fall.

26/1/06 14:22  

Skicka en kommentar

<< Home