Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

lördag, januari 14, 2006

Thåströms forum

Thåströms forum var det någon som sett annonsen. Kändes märkligt att läsa när folk spekulerade i vem det kan ha varit och varför man valt "Om Black Jim". En del konstaterade syrligt "Jaha då var den idén snodd". Märkligt var ordet.

7 Comments:

Blogger Jay said...

Länka?

15/1/06 01:58  
Blogger Johan said...

Klart...

15/1/06 15:26  
Blogger Jay said...

Men ja, det var ett rätt bra initiativ. Att välja en del ur låten. Det var en bra tanke verkade ändå de flesta tänka! Jag med!

15/1/06 16:44  
Blogger Johan said...

Min syster sa igår att pappa nog hade gillat uppmärksamheten och det stämmer verkligen. Det hade han.

15/1/06 18:07  
Anonymous Anonym said...

Hej Johan,
Jag läser det du skriver och tänker på dig också! Skickar en stor kram från Värmdö bort till Sundbyberg.

15/1/06 22:03  
Blogger Johan said...

Stor kram tillbaka! Måste erkänna att jag tjyvläser din blogg också...

15/1/06 22:34  
Anonymous Anonym said...

Det är legalt att läsa den. Läs på du bara :).
Kram!

16/1/06 20:59  

Skicka en kommentar

<< Home