Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, mars 06, 2006

Tusenbröder

Var på galapremiär av "Tusenbröder - Återkomsten" idag. Fick biljetterna av min snälla kusin Pyret. Eftersom jag är ett stort fan av tv-serien var förväntningarna väldigt höga, men den levde upp till dem. Precis som i tv-serien var tonen väldigt realistisk och våldet extremt obehagligt och påträngande och precis som i serien var rollprestationerna mycket bra.

Filmen har premiär på fredag. Se den!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad roligt att du gillade den! Jag har ju inte ens sett den på tv...

Träffade du JK... ;)

7/3/06 07:31  
Blogger Johan said...

Nej han var inte med i filmen visade det sig. Däremot var Uffe "I-was-a-nazi" Ekberg där. Han var iofs inte med i filmen heller...

7/3/06 10:21  
Anonymous Anonym said...

VA! Har jag fått det helt om bakfoten... Men då missade jag inget mao...

7/3/06 11:44  
Blogger Johan said...

Ola Rapace var ju med. Är inte han lite läcker?

7/3/06 14:48  
Anonymous Anonym said...

Ola är inte heller helt fel.
Johan å jag ska gå på en så fort vi blir barnlösa... hallå ingen som har lite tid... konstigt tomt här!

7/3/06 15:48  
Anonymous Anonym said...

Ola duger men inte lika bra som JK.

7/3/06 17:10  
Anonymous Anonym said...

Jag är inte _lite_avis. mycket!

7/3/06 18:30  

Skicka en kommentar

<< Home