Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

torsdag, mars 30, 2006

Skakar

Jag är så arg så jag skakar.
På väg in till jobbet idag träffade jag en projektledare på väg ut.
"Jag har mailat dig", sa hon i en sur ton.
"Jaha..?", sa jag och anade att det hade att göra med en sak hon bett mig göra kvällen innan.
"Ja, läs dina mail"
När jag gjorde det hittade jag ett riktigt otervligt mail från henne där hon hävdar att jag gjort helt fel trots att hon upprepade gånger sagt hur jag ska göra och att jag minsann fick ringa kunden och be om ursäkt. Problemet är att hon hade fel. Det hon bad mig göra var inte det kunden bad mig om i mailet som hon hänvisade till i sina instruktioner.
Jag är så jävla arg.
När jag sedan ringde kunde i morse för att stämma av att han fått det han ville var han hur nöjd som helst.
Skickade tillbaka ett likaledes otrevligt - men betydligt mer korrekt - mail till henne.
Jävla subba.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du fått svar från henne? Läge att be dig om ursäkt kanske?

30/3/06 10:49  
Blogger Johan said...

Hon är inte på kontoret, men jag förväntar mig en fet ursäkt när hon kommer tillbaka.
Vidarebefordrade mailet till min chef som gick i taket och mailade hennes chefer, så hon kommer nog få den skit hon förtjänar.
Hoppas jag...

30/3/06 11:14  
Anonymous Anonym said...

Bra på´na bara, folk ska smaka sin egen dynga de sprider, så kanske hon använder sig av ett trevligare sätt nästa gång... om det skulle behövas men felet ligger ju hos henne!
Kram

31/3/06 15:37  
Blogger Jay said...

alltså kanske inte rätt att skratta men jag tyckte det var lite roligt. Jag tycker såna personer är för roliga. De som har fel men tjatar och tjatar och tjatar ändå. HAha

31/3/06 19:16  

Skicka en kommentar

<< Home