Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

onsdag, mars 01, 2006

Dröm

Drömde om pappa i natt. Han ringde på min mobil "från andra sidan" och pratade ganska obegripligt, men det gjorde inget. Det var så skönt att höra hans röst. Sedan fick jag ett telefonnummer så jag kunde ringa honom.
Kommer inte ihåg hur det slutade, men hoppas att han ringer snart. Har tappat bort hans telefonnummer.

För övrigt är det något jävla tjall på MSN messenger, så så fort jag installerar en ny version ser pappa ut som han är online ett tag. typiskt att det ska vara just han. Har fortfarande inte kommit mig för att ta bort honom. Måste göra det snart.

För övrigt 2 så kommer jag att byta låtarna på musiksidan lite då och då. Skriver här när så sker.

1 Comments:

Blogger Pia said...

Jag har också drömt att pappa ringt mig. Jobbigt med din messenger....Du måste ta bort honom snart, det blir ju bara jobbigt annars. KRAM

2/3/06 13:26  

Skicka en kommentar

<< Home