Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, augusti 28, 2006

Nygammal låt

Har lagt upp en ny låt på min myspace - eller egentligen är den jättegammal, men den är ny för myspace.
Låten heter "Allt jag vill" och den skrev jag för typ fem år sedan och det var då den första i en hel rad låtar som alla är tillägnade samma tjej.
Den var med på en skiva som jag gjorde med mina 14 första låtar som hette "Eldfödd". Skivan gavs ut i ett ex och det fick mamma i födelsedagspresent. Nuförtiden kan jag nästan inte lyssna på de inspelningarna för att de är så dåliga, men "Allt jag vill" känns fortfarande helt ok...