Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, september 04, 2006

Världens vackraste brud


I lördags gifte sig min älskade syster. Hon var så vacker och allting gick jättebra. Pappa hade fixat bra väder och precis när vigseln började tittade solen fram bakom ett moln.
Önskar så mycket att pappa kunde varit med, men i och med att Pia bett honom om sol och det blev sol så kändes det på något sätt som om han var där ändå.

Lycka till i ditt liv som en gift kvinna!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hon var hur fin som helst!
Å jag är superstolt över er båda två!!!
Pussar

4/9/06 12:15  
Anonymous Anonym said...

Absolut! En riktig kalaspingla :)

4/9/06 18:51  
Blogger annaochheidi said...

Vad gulliga ni är mot varandra :-)

Anna

4/9/06 23:16  
Blogger Pia said...

tack älskade bror för att du var där och bidrog till världens bästa dag. Tack för sången under vigseln och tack för det jättefina och känslosamma talet. Kunde inte blivit en bättre dag på något sätt!

Love you!

7/9/06 12:27  

Skicka en kommentar

<< Home