Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

torsdag, februari 23, 2006

Spelning imorgon

Imorgon ska mitt band Tomcats spela på KBG-bar i Stockholm. Är väldigt taggad.
Hoppas att allt går bra trots att inte pappa är där och att jag klarar mig från sorgattacker. Man är ju lite mer sårbar om en sådan skulle komma medan man står på scen.

5 Comments:

Blogger Pia said...

Jag kommer dit och stöttar dig, men jag är också rädd för sorgattacker. Du kommer klara det jättebra!

24/2/06 09:52  
Anonymous Anonym said...

Kram! Det kommer gå superbra!!!

Har mailat dig nu :).

24/2/06 14:28  
Anonymous Anonym said...

Jag vet att jag inte ersätter Pappa men jag ska i alla fall vara där för att jag är din mamma.
Lycka till ikväll.
Kram
Mamma

24/2/06 17:17  
Blogger Jay said...

Vet ej om du gjort spelningen än men hoppas det gick/går bra!

24/2/06 20:45  
Blogger Jay said...

ahh just det ja! Jag har börjat blogga igen :P

24/2/06 20:45  

Skicka en kommentar

<< Home