Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

torsdag, februari 02, 2006

Stress

Känner mig så stressad nu. Har miljoner saker att göra och ingen tid eller ork att göra det. Kommer förmodligen behöva jobba i helgen. Kommer få hjälp av min syster att städa hemma också. Egentligen vill jag inte ha det (man vill ju bevisa att man klarar sig själv) men jag vet att det antingen är det eller så blir det inte gjort.
Håller på att lär upp en tjej som ska ta över lite arbetsuppgifter från mig samtidigt som jag har enormt mycket själv vilket är svinjobbigt.

Det ska bli skönt med semester.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Till du kommer tillbaka så skall jag fixa fram det du vill ha (you know what).
Det var gulligt av dig att kolla upp böckerna till mig, trots att du har så mycket att göra. Lämnade en kommentar till dig på min blogg.

Hoppas verkligen ni får en supertrevlig semester. Det behöver ni!!!

2/2/06 20:35  
Blogger Johan said...

Grymt! Då har man något att se fram emot när man är tillbaka också...

3/2/06 13:12  

Skicka en kommentar

<< Home