Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

lördag, februari 25, 2006

Spelningen

Det gick bra igår, sånär som på lite strul med en stämmare som gjode att vi var tvungna att strunta i en låt. Tänkte jättemycket på pappa innan och efter giget, men inte under tiden, vilket var skönt.
V var där, vilket var roligt. Men det tyckte tydligen inte hon för i morse fick jag ett syrligt sms om att jag inte pratat med henne och undvikit henne, vilket jag inte gjorde. Om man vill prata med någon kan man ju faktiskt ta kontakt själv...
Dessutom var H där, en tjej som jag träffade för några helger sedan. Ville liksom inte gnugga henne i ansiktet på V. Men, men. Hon kan ju vara arg och ensam.

3 Comments:

Blogger Pia said...

ni lät skitbra. kul att det var så mycket folk. pappa hade varit lika stolt som vanligt!

25/2/06 18:29  
Blogger Jay said...

Folk tolkar saker, tyvärr tolka hon det fel. Skönt att det gick bra iaf.

26/2/06 00:05  
Anonymous Anonym said...

Skönt att spelningen gick bra... å du vet ju hur vi tjejer lägger in våra egna små tolkningar i saker, det blir ju mer spännande så och det är ju därför ni inte kan leva utan oss!

Kram

26/2/06 15:31  

Skicka en kommentar

<< Home