Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

tisdag, februari 28, 2006

Ut ur anonymitetens skugga

Har hittat ett ställe där man kan lägga upp sina låtar (eller fyra i alla fall), så nu ligger låten till pappa plus tre till uppe. Det innebär också att jag kastar mig ut ur den anonyma skugga jag levt i här, men det kan det kanske vara värt...
Här är i alla fall sidan. Håll till godo.

5 Comments:

Blogger Pia said...

Im so proud of you - men det vet du.....

28/2/06 23:29  
Anonymous Anonym said...

Här är en till.
Mamma

1/3/06 08:44  
Blogger Jay said...

been there done that :P Nu är du ute ur anonymitetens skugga. Vare sig du vill det eller ej!

1/3/06 15:20  
Anonymous Anonym said...

Du är kanon!

Kram!

1/3/06 15:26  
Anonymous Anonym said...

Är stolt som en ko över dig!
Puss hjärtat!

6/3/06 09:15  

Skicka en kommentar

<< Home