Pappa har cancer

Från början var den här bloggen till för att jag skulle berätta hur det är att leva med en döende pappa, men pappa dog så snabbt att det inte blev så många inlägg. Nu handlar det istället om mitt liv efter pappas död. Om vad jag gör för att försöka få tillvaron att funka.

måndag, september 25, 2006

Mitt hjärta

Pyret undrade vem min käresta är. Alla som var på bröllopet borde kunna tänka sig vem det skulle kunna vara...
Det är roligt att jag och Pia bara har ett gemensamt datum att komma ihåg nu (även om jag skulle bli förvånad om Pia glömde det).

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm... var det hon som satt bredvid den där killen jag har barn med?

25/9/06 20:34  
Blogger Pia said...

Hon hade röd klänning, lockigt hår, satt närmast längt in vid farmor. Tror hon tänker på E johan....

26/9/06 09:45  
Blogger Johan said...

Jag som trodde att ingen undgick vårt dansgolvshånglande...

26/9/06 22:53  
Anonymous Anonym said...

Jag missade det! Trodde det var den Pia skrev!!! Foto måste skickas till vårt "hangout"...

27/9/06 08:48  
Anonymous Anonym said...

Jag vet vem...
Å du glöm inte att jag satt brevid din man, du får vara lite mer specifik...

7/10/06 12:13  

Skicka en kommentar

<< Home